Popieram Kodeks Blogerów

"Zamienianie się jest fajne" - czy aby na pewno?

0

Napisane o 05:44:00 przez Aki00

Błąkając się ostatnio bezcelowo po sieci trafiłem na serwis Boome. Jest to serwis na wzór Allegro lecz z tą różnicą, że transakcje polegają na wymianie przedmiotów.


Serwis całkiem fajny, pomysł ciekawy, funkcjonalny. Rażą tylko błędy jak np. pusta strona pomoc, FAQ itp. Nie podoba mi się również szata graficzna serwisu. Przypomina mi nie dopracowany darmowy szablon do pobrania z internetu. Jednym słowem jak dla mnie wygląda to po prostu amatorsko. Ale to tylko moje subiektywne uczucia.


Podsumowywując, serwis z potencjałem, lekko nie dopracowany, lecz może to się zmieni w niedługim czasie. Przy odrobinie pracy serwis może osiągnąć spory sukces.

If you enjoyed this post Subscribe to our feed

No Comment

Prześlij komentarz