Popieram Kodeks Blogerów

Jak organizować konferencje?

0

Napisane o 09:28:00 przez Aki00

Reklama Na BlogachZastanawiałem się kiedyś jak to jest organizować własną konferencję na temat internetu i startapów. Dlatego też zacząłem wertować internet w celu znalezienia jakichś informacji na ten temat. Po przeczytaniu kilku artykułów na temat jak organizować konferencje doszedłem do następujących wniosków.

Pierwszym krokiem jest ustalenie celu jakiemu ma służyć dana konferencja. Załóżmy, że celem naszej konferencji jest nauczenie słuchaczy o tym jak zarabiać na startupach. Następnym krokiem jest planowanie budżetu.

Tutaj zaczynają się schody. Trzeba wziąć pod uwagę takie rzeczy jak: wynajem sali, liczba gości, catering. Nie można również zapomnieć o kosztach przygotowania materiałów konferencyjnych oraz wypożyczeniu sprzętu takiego jak np. rzutnik, tablice, nagłośnienie.

Następnie trzeba ustalić termin konferencji. Należy pamiętać o tym aby ustalony termin nie kolidował z innymi podobnymi konferencjami. Trzeba ustalić czas trwania całej imprezy, szczegółowy plan prelekcji i przerw.

Kolejnym krokiem jest poinformowanie potencjalnych słuchaczy o naszej konferencji. Metod jest wiele. Można rozwiesić plakaty, wysyłać zaproszenia listownie bądź poprzez pocztę elektroniczną lub reklamować się w internecie w serwisach powiązanych tematycznie z naszą konferencją.

Jak widać organizując konferencję trzeba zadbać o wiele rzeczy. Dlatego ja mój plan organizacji konferencji odłożę na razie w przyszłość ;) Lecz Ty drogi czytelniku wiesz już jak organizować konferencje i mam nadzieję, że ta wiedza Ci się kiedyś przyda. Tylko nie zapomnij mnie zaprosić :)

If you enjoyed this post Subscribe to our feed

No Comment

Prześlij komentarz